اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

محور دیلم - گناوه تا هفته دولت افتتاح می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بخش باقی‌مانده طرح محور دیلم - گناوه تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محور دیلم - گناوه تا هفته دولت افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، محسن پاپری‌زارعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر صبح امروز در بازدید از ۶.۵ کیلومتر محور دیلم - گناوه در شهرستان دیلم اظهار داشت: پیرو بازدیدهای دوره‌ای که در سه ماهه اخیر به همراه فرماندار و مدیرکل راه و شهرسازی از این محور داشتیم و بر اساس برنامه زمانبندی برای پایان کار این محور در هفته دولت ۱۴۰۲، خوشبختانه بخشی از این طرح در حال آسفالت شدن است.

وی افزود: بخش دیگری از این طرح مهم با توجه به پیگیری و قول مساعد پیمانکار، نهایت تا هفته دولت ۱۴۰۲ به بهره‌برداری و کل طرح زیر بار ترافیک خواهد رفت.

پاپری‌زارعی ادامه داد: این طرح یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان است که بخشی از کریدور بزرگراهی جنوب را به خود اختصاص داده است و بخشی از این کریدور در استان بوشهر به بهره‌برداری نرسیده است به همین دلیل این محور دارای بار ترافیکی بالایی است.

این مقام مسؤول اعلام کرد: ورود و خروج شهرستان دیلم از همین مسیر است و به دلیل بار ترافیکی بالا سوانحی را نیز در این مسیر شاهد هستیم و به همین علت یکی از اولویت‌های ما تکمیل این طرح است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: کریدور جنوب از شلمچه شروع و تا بندر گواتر در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

این مقام مسؤول اضافه داشت: دو مسیر پرخطر دیگر در خروجی شهرستان دیلم، یکی محور دیلم - بهبهان و دیگری دیلم - هندیجان است که هر دو مسیر از اولویت‌های سال جاری ما است، که بخشی از این مسیرها زیر بار ترافیک رفته و بخشی دیگر از این مسیرها از محل اعتبار متوازن ملی تأمین اعتبار شده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول