اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

کمک 600 میلیاردی خیران به نیازمندان در عید قربان سال گذشته

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: سال گذشته خیرین ۶ هزار میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال به مردم نیازمند در روز عید قربان کمک کردند.

کمک 600 میلیاردی خیران به نیازمندان در عید قربان سال گذشته

حبیب الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، با اشاره به عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در عید سعید قربان سال گذشته اظهار کرد: در سال گذشته مردم نیکوکار کشور در مجموع ۱۹۸ میلیارد ریال به صورت نقد و هزار و ۹۸ میلیارد ریال به صورت تهیه کالا به کمیته امداد کمک کردند.

وی افزود: خیرین کشور برای کمک به نیازمند در عید سعید قربان در سال ۱۴۰۱، ۵۹۳ میلیارد ریال به صورت مستقیم و ۴ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری کشور به نیازمندان جامعه کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تأکید کرد: سال گذشته خیرین، ۶هزار میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال به مردم نیازمند در روز عید قربان کمک کرده‌اند.

وی بیان کرد: ۵۰ هزار و ۷۱۲ رأس گوسفند، گاو و شتر و ۳۵۰ هزار کیلو گوشت برای کمک به نیازمندان در سال ۱۴۰۱ اهدا شده است که روز عید قربان در کشور ذبح و توزیع شدند.

آسوده با اشاره به فعال بودن مراکز نیکوکاری در روز عید قربان گفت: ۸ هزار مرکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور آماده جمع‌آوری گوشت قربانی و وجوه نقد هستند.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری پرداخت نذورات قربانی، خاطرنشان کرد: کد‌های دستوری#۱۲*، #۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۷۵۳۶ پیش‌بینی شده و مردم می‌توانند کمک‌های خود را از این طریق به دست نیازمندان برسانند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول