اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

ارائه ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان به مددجویان کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: امسال برای تشویق مددجویان به نوغانداری و ارتقای جایگاه این صنعت در کشور، ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان و ۲۰ هزار نهال توت به مددجویان ارائه شد.

ارائه ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان به مددجویان کمیته امداد

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مرتضی فیروزآبادی،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد اظهار کرد: هفت هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان به فعالیت نوغانداری مشغول هستند.

وی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد ۱۲ درصد پیله تر کشور را تولید می‌کنند، ادامه داد: امسال برای تشویق و حمایت مددجویان، ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان به مددجویان ارائه شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، گفت: امسال ۲۰ هزار نهال توت رایگان نیز به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شد.

فیروزآبادی خاطرنشان کرد: خرید تضمینی پیله تر از مددجویان با هدف کاهش نفوذ دلالان در این بازار، از دیگر خدمات کمیته امداد در راستای احیای صنعت نوغانداری در کشور و کسب درآمد مددجویان است.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل زنجیره تولید ابریشم در کشور، اظهار کرد: پیله تر مددجویان تحویل کارخانه ابریشم بافی می‌شود و پس از تبدیل شدن به نخ، به چرخه قالیبافی کشور وارد می‌شود تا بیشترین ارزش افزوده برای مددجویان حاصل شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول