اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

جمع‌آوری نذورات گوشت قربانی در ۶ قربانگاه گلستان

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی(ره) گلستان گفت: امسال ۶ قربانگاه در شهرهای مراوه‌تپه، کلاله، گالیکش، آزادشهر، گنبدکاووس و آق‌قلا برای جمع‌آوری نذورات گوشت قربانی و یا دام درگلستان راه‌اندازی شد.

جمع‌آوری نذورات گوشت قربانی در ۶ قربانگاه گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عیسی بابایی صبح امروز در مراسم افتتاح قربانگاه کشتارگاه شهرداری گنبدکاووس واقع در روستای «حسن‌آباد» با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و نیکوکاران اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته‌امداد جمع‌آوری نذورات عیدقربان و توزیع آن بین نیازمندان است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی از خیرین مایل بودند نذورات خود را قبل از عید قربان به نیازمندان برسانند، ۶ قربانگاه در شهرهای مراوه‌تپه، کلاله، گالیکش، آزادشهر، آق‌قلا و گنبدکاووس با هدف جمع‌آوری نذورات گوشت قربانی و یا دام سبک و سنگین در گلستان راه‌اندازی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ راس دام سبک و ۱۵ راس دام سنگین در این قربانگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ذبح و بسته‌بندی شده و توسط مددکاران با اولویت خانواده‌های دارای بیماران صعب‌العلاج، سالمندان و ایتام توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته مردم استان گلستان مبلغ ۵۳ میلیارد تومان از نذورات قربانی خود را به کمیته امداد در سراسر استان تحویل دادند.

بابایی گفت: همچنین ۴۰۰ پایگاه با همکاری مراکز نیکوکاری در میادین اصلی شهر و مصلی‌ها و عیدگاه‌های اهل سنت در روز عیدقربان دایر بوده تا وجوه نقدی و غیرنقدی مردم را جمع‌آوری کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این شهروندان می‌توانند از طریق سامانه آسان پرداخت با کد #017*8877* نیز کمک‌های خود را واریز کنند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول