اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

خانواده‌های نیازمند زندانیان گرمسار حمایت می‌شوند

خانواده‌های نیازمند زندانیان گرمسار با تلاش دستگاه قضایی حمایت می‌شوند.

خانواده‌های نیازمند زندانیان گرمسار حمایت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز در پنجمین روز از هفته قوه قضائیه و در پی دیدارها با خانواده‌های نیازمند زندانیان، مددکاران و رئیس زندان گرمسار با چند خانواده زندانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

علیرضا نجم‌الدین، رئیس زندان گرمسار در خصوص اثرات دیدار با خانواده زندانیان گفت: با توجه به اینکه این خانواده‌ها بیشتر از همه در معرض آسیب‌های متعدد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی قرار دارند، با بازدید و پیگیری برای رفع مشکلات این خانواده‌ها می‌توانیم از وقوع جرائم پیشگیری کنیم.

نجم‌الدین با اشاره به توزیع بیش از 40 بسته معیشتی بین خانواده نیازمند زندانیان تصریح کرد: با همکاری خوب خیران و نیکوکاران، بیش از 40 بسته معیشتی هریک به ارزش 500 هزار تومان در بین خانواده‌های نیازمند زندانی توزیع شد.

رئیس زندان گرمسار با بیان اینکه در این بازدیدها رفع حداقلی مشکلات خانواده‌ها در دستور کار مددکاران قرار دارد، عنوان کرد: مددکاران ما و انجمن‌های حمایت در تلاش هستند تا بتوانند مشکلات متعدد این خانواده‌ها که ناشی از اتفاقی که برای سرپرست خانواده افتاده است، را جبران کنند.

وی از توزیع کارت هدیه بین خانواده‌های نیازمند زندانی خبر داد و گفت: در هر بازدید به خانواده‌های نیازمند، یک کارت هدیه به ارزش ریالی 500 هزار تومان اهدا شد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول