اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

ایستگاه‌های موقت انتقال زباله نیازمند توجه بیشتر شهرداری‌ها

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شهریار از صدور و ابلاغ 7 اخطاریه به شهرداری‌های شهرستان خبر داد.

ایستگاه‌های موقت انتقال زباله نیازمند توجه بیشتر شهرداری‌ها

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، شیدا آکار رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شهریار گفت: با توجه به نواقص زیست محیطی موجود در ایستگاه‌های موقت انتقال زباله شهرستان، برای ۷ شهرداری شهریار اخطاریه زیست محیطی صادر و ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور اجرای ضوابط زیست محیطی در خصوص ایستگاه‌های موقت انتقال زباله و نظارت بر اجرای قانون مدیریت پسماند این اخطاریه‌ها برای شهرداری‌های شهرستان شهریار صادر شد، اظهار داشت: این اخطاریه‌ها برای نواقص موجود در ایستگاه‌ها شامل پراکندگی زباله، ماند زباله، تفکیک در محل، انتشار شیرابه، نبود سکوی بارگیری و ناکافی بودن فضای صادر شده و انتظار می‌رود شهرداری‌ها با اولویت قراردادن مشکلات مدیریت پسماند نسبت به رفع آن‌ها در اسرع وقت اقدام کنند.

آکار همچنین افزود: مدیریت صحیح پسماند اعم از عادی، پزشکی، ویژه و صنعتی از موضوعاتی است که دادستانی شهرستان شهریار به عنوان یکی از موضوعات اصلی در پیگیری و صیانت از حقوق عامه بر اجرای آن تأکید داشته و متولیان امر را ملزم به رفع مشکلات مرتبط با تخریب و آلودگی زیست محیطی ناشی از آن کرده است.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شهریار تصریح کرد: نتیجه اخطاریه‌های صادره و جمع‌بندی عملکرد مدیران اجرایی پسماند شهرستان توسط این اداره به عنوان ناظر بر اجرای قانون مدیریت پسماند به دادستانی شهرستان ارجاع خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول