اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

طرح جامع مدیریت پسماند چه زمان ابلاغ می شود؟/وظایف تمام دستگاه‌های مسؤول در حوزه پسماند مشخص شد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در خصوص طرح جامع مدیریت پسماند، گفت: قرار است این طرح از طریق سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شود.

طرح جامع مدیریت پسماند چه زمان ابلاغ می شود؟/وظایف تمام دستگاه‌های مسؤول در حوزه پسماند مشخص شد

رضا شرفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، به طرح جامع مدیریت پسماند در تهران اشاره کرد و گفت:‌ این طرح سال گذشته در شورا مصوب شد و باید مراحل تصویب نهایی آن در دولت انجام می‌شد. در ابتدای سال جاری با پیگیری‌های صورت‌گرفته، این موضوع در کارگروه استانداری مطرح و مصوب شد ؛حال قرار است از طریق سازمان برنامه و بودجه این طرح ابلاغ شود.

وی با بیان اینکه طرح جامع پسماند سندی کامل و جامع از عملکرد شهرداری تهران در حوزه پسماند است، گفت: بالغ بر 270 پروژه و 73 برنامه در این طرح تعریف شده است.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه برش‌های یکساله برای برنامه‌های سازمان پسماند درنظر گرفته شده است، گفت: با این طرح، تکلیف شهرداری تهران در حوزه مدیریت پسماند با برش‌های سالانه مشخص می‌شود. 

شرفی گفت: با اجرای طرح مدیریت جامع پسماند شاهد کاهش سطل‌های زباله، تفکیک زباله از مبدأ و ... هستیم و در اصل، این طرح یک سند بالادستی در حوزه پسماند است و وظایف تمام دستگاه‌های مسؤول در حوزه پسماند را مشخص کرده است.

وی در خصوص زمان  اجرای این طرح گفت: به محض اینکه طرح از سوی دولت ابلاغ شود لازم‌الاجراست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول