اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

حضور 2 تیم از قزوین در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین ازحضور دو تیم والیبال دختران استان در مسابقات لیگ دسته یک کشوری و سه تیم در مسابقات قهرمان کشوری خبر داد.

حضور 2 تیم از قزوین در مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور

فاطمه غفوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از استان قزوین دو تیم در مسابقات لیگ دسته یک کشوری شرکت می کنند که اکرم قهرمانی سرمربی تیم اصناف قزوین و شبنم کرد سرمربی تکتا تاکستان خواهند بود.

وی افزود: روند انتخابی تیم اصناف در دو دوره برگزار شده و از ظرفیت بازیکنان غیربومی هم برای تقویت تیم و نتیجه بهتر در مسابقات لیگ دسته یک کشوری استفاده شده اما بیشتر بازیکنان تیم بومی هستند.

نایب رییس هیات والیبال استان قزوین ادامه داد: تمرینات تیم اصناف از هفته های آینده آغاز می شود و تمام کادر تیم و مربیان بومی هستند. 

غفوری با اشاره به شرکت تیم تکتا در مسابقات لیگ دسته یک کشوری اذعان کرد: ۹۰ درصد بازیکنان این تیم، بومی شهرستان هستند و کادر تیم هم در مرحله مشخص شدن است. 

وی افزود: انتخابی تیم تکتا تاکستان یک دوره انجام شده و برنامه بدنسازی برای بازیکنان مشخص شده و هفته ای یک جلسه تمرین هماهنگ اجرا می شود. 

این مسئول با اشاره به تعیین تیم های رده زیر 16 سال و نونهال به صورت هیاتی در مسابقات قهرمان کشوری، گفت: یک تیم از نوجوانان هم به صورت باشگاهی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

غفوری گفت: مسابقات لیگ دسته یک کشوری پاییز برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول