اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دوره مربیگری درجه ۲ والیبال بانوان در قزوین برگزار می شود

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین از برگزاری دوره مربیگری درجه ۲ و سمینار آموزشی یک روزه والیبال بانوان در قزوین خبر داد.

دوره مربیگری درجه ۲ والیبال بانوان در قزوین برگزار می شود

فاطمه غفوری در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: قرعه کشی رقابت های والیبال بانوان استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و زیر 16 سال انجام و مسابقات با هدف آمادگی و استعدادیابی والیبالیست ها برگزار می شود.

وی افزود: بعد از برگزاری مسابقات مذکور، بلافاصله تمرینات آمادگی والیبالیست ها برای حضور در المپیادها و مسابقات کشوری آغاز می شود. 

نایب رئیس هیات والیبال بانوان استان قزوین ادامه داد:  همچنین پس از مسابقات برای تعدادی از والیبالیست ها در سنین پایین که آینده دار هم هستند و از قبل شناسایی شده اند، کلاس ویژه برگزار خواهد شد. 

غفوری از حضور در تمام شهرستان های استان قزوین و بررسی وضعیت بانوان والیبالیست و شنیدن دغدغه های آنان خبر داد و بیان کرد: همزمان با حضور در شهرستان ها و برگزاری نشست ها، کارگاه های چند ساعته ارتقاء و مهارتی با حضور اساتید هم برگزار می کنیم.

وی به برگزاری دوره مربیگری درجه 2 والیبال از هفته دوم خرداد ماه اشاره کرد و افزود: 29 اردیبهشت ماه هم سمینار یک روزه والیبال از پایه تا پیشرفته با حضور رییس کمیته آموزشی فدراسیون والیبال برگزار می شود. 

این مسئول اذعان کرد: قوی کردن پایه ها، استفاده از نیروهای بومی و رشد و تقویت آنها همیشه در دستور کار بوده و امسال هم این مهم را پیگیری می کنیم. 

نایب رئیس هیات والیبال استان قزوین افزود: سال گذشته تلاش کردیم اعزام تیم های والیبال بانوان، میزبانی مسابقات ملی و جذب اسپانسر را داشته باشیم که موفق هم شدیم. 

غفوری اذعان کرد: استعدادهای خوبی در حوزه والیبال بانوان در استان قزوین وجود دارد که می طلبد نگاه و حمایت مادی و معنوی ویژه و بیشتری به این بخش صورت گیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول