اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۴ رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: بر اساس نیازسنجی‌های انجام‌شده، راه‌اندازی ۱۴ رشته جدید در دستور کار شورای برنامه‌ریزی این دانشگاه قرار گرفته است.

۱۴ رشته جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی می‌شود

عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای در حاشیه سفر به سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاهی مهارت‌محور است که باید همواره تقویت شود.

وی ضمن بیان اینکه آمایش رشته‌ها در سند تحول دانشگاه فنی و حرفه‌ای در دستور کار قرار گرفته است، افزود: این آمایش بر اساس نیازسنجی بازار و تجزیه و تحلیل فرصت‌های شغلی در حال انجام است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در حال بررسی نیازها در استان‌ها هستیم، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ کد رشته از دانشگاه‌ها در استان‌های مختلف حذف شده و ۱۴ رشته جدید در دستور کار شورای برنامه‌ریزی دانشگاه بر اساس نیازسنجی‌های جدید قرار گرفته است.

خسرویان گفت: بحث کنوانسیون اشتغال با همکاری اتاق بازرگانی در استان‌ها و صاحبان مشاغل و صنعتگران اجرایی شده است و رؤسای دانشگاه فنی و حرفه‌ای در استان‌ها، مسؤولیت این کارگروه را برعهده دارند.

وی بیان کرد: همچنین در بسیاری از استان‌ها، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای عضو کارگروه اشتغال استان شده است و بحث جانمایی اشتغال فارغ‌التحصیلان را دنبال می‌کند.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول