اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

حذف 200 کد رشته دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای براساس طرح آمایش آموزش عالی

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای گفت: تأسیس کد رشته‌های جدید متناسب با صنایع در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده و در بحث ساماندهی رشته‌ها نزدیک به ۲۰۰ کدرشته که کمتر مؤثر بوده از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای حذف شده است.

حذف 200 کد رشته دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای براساس طرح آمایش آموزش عالی

عرفان خسرویان رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ما در دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای در دولت سیزدهم برنامه‌های خود را با هدف اشتغال آفرینی طراحی کرده و بحث آمایش رشته‌های تحصیلی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: تأسیس کد رشته‌های جدید متناسب با صنایع در سراسر کشور برنامه‌ریزی شده و در بحث ساماندهی رشته‌ها نزدیک به ۲۰۰ کد رشته که کمتر مؤثر بوده از دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای حذف شده است.

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای یادآور شد: در برنامه هفتم توسعه پیش بینی‌های خوبی برای آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای شده است؛ همچنین ۱۴ رشته در دستور کار شورای برنامه‌ریزی قرار گرفته است و تأسیس ۴ آموزشکده و دانشکده در مناطق مختلف کشور برنامه‌ریزی شده که تنها پاسخ نیاز صنایع تأسیس همین آموزشکده‌ها است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول