اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کشف ۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در زنجان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: یک فرد که اقدام به تیراندازی و شروع به شکار در منطقه حفاظت شده فیله خاصه زنجان کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

کشف ۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل قلی‌زاده، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دو فرد متخلف در منطقه شکار ممنوع فیله خاصه زنجان اقدام به شروع به شکار و تیراندازی کردند، اما با مشاهده محیط بانان از منطقه متواری می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطرنشان کرد: در تعقیب و گریز متخلفین توسط محیط بانان نشانه‌هایی از متخلفین کشف و اقدامات لازم در راستای شناسایی محل سکونت و ... صورت گرفته و با دریافت مجوز قضایی، از منزل یکی از متخلفین در شهر زنجان بازدید و فرد متخلف دستگیر شد.

وی گفت: از منزل فرد متخلف تعداد ۴ قبضه سلاح شکاری سرپر غیرمجاز (قاچاق)، ۳ قبضه سلاح تپانچه کوتاه غیر مجاز (قاچاق) به همراه تاکسیدرمی هدمان کل وحشی، یک دستگاه دوربین شکاری و سه عدد جاباروتی قدیمی کشف و ضبط شد.

قلی زاده با بیان اینکه پرونده فرد متخلف جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد، افزود: متخلف دیگر نیز شناسایی شده و اقدامات لازم در راستای دستگیری و تحویل به مراجع قضایی انجام خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در پایان ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی محیط بانان استان، گفت: متخلفین دست از تخلفات خود بردارند چرا که محیط بانان به صورت شبانه روزی در مناطق حضور دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول