اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بازداشت جاعل اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه

دادستان سوادکوه از بازداشت جاعل اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه خبر داد و گفت: اکانت‌های ایجاد شده توسط متهم در ازای دریافت رمز‌ ارز دیجیتالی در اختیار خریداران قرار می‌گرفت که از طریق بررسی و تحقیقات فنی و تخصصی قضایی، مستندات موجود از جمله تعداد اکانت‌ها‌ی ایجاد‌ شده از سوی متهم و رمزارزهای دریافتی کشف شد.

بازداشت جاعل اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد خانلری عصر امروز در جلسه پیشگیری از جرایم این شهرستان از بازداشت جاعل اکانت‌های تلگرامی در سوادکوه خبر داد و اظهار کرد:  این فرد به عنوان کارشناس رایانه‌ای در فروشگاه تعمیرات موبایل از موقعیت خود و دسترسی غیرمجاز به داده‌های تلفن همراه مشتریان سواستفاده می‌کرد.

دادستان سوادکوه گفت: مشتریانی که برای تعمیر گوشی تلفن همراه خود به فروشگاه مراجعه می‌کردند که بیشتر آنان، اشخاصی کم‌سواد و فاقد اطلاعات در فضای مجازی بودند، که توسط متهم برای آنها اکانت تلگرامی ایجاد می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: اکانت‌های ایجاد شده توسط متهم در ازای دریافت رمز‌ ارز دیجیتالی در اختیار خریداران قرار می‌گرفت که از طریق بررسی و تحقیقات فنی و تخصصی قضایی، مستندات موجود از جمله تعداد اکانت‌ها‌ی ایجاد‌ شده از سوی متهم و رمزارزهای دریافتی کشف شد.

خانلری با بیان اینکه متهم پس از تفهیم اتهام بازداشت شد، گفت: از مردم تقاضا داریم به مراکز خدماتی مورد اطمینان مراجعه کنند و گوشی خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار ندهند.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول