اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

راه‌اندازی دکل مخابراتی روستای «جمشیدآباد» در اولویت است

مدیر مخابرات منطقه مازندران با بیان اینکه راه‌اندازی دکل مخابراتی روستای «جمشیدآباد» در اولویت است، گفت: تکلیف ما پوشش مخابراتی برای روستای جمشیدآباد است و برای اجرایی شدن آن اقدام می‌شود.

راه‌اندازی دکل مخابراتی روستای «جمشیدآباد» در اولویت است

علی نوروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره خبر منتشر شده در این رسانه با عنوان «تأخیر ۹۰ روزه و تحریف مصوبه وزیر ارتباطات در سوادکوه»، گفت: اخذ مجوز تا تحویل زمین مربوط به طرح‌های USO (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فن آوری اطلاعات) بر عهده اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است و در این فرایند از مشورت مخابرات استان هم استفاده می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: مصوبه جلسه حضور وزیر ارتباطات در شهریور‌ماه سال گذشته مربوط به پوشش روستای جمشیدآباد است و زمین معرفی‌شده مربوط به آب منطقه‌ای است و البته اجاره مکان، موضوع فرعی و موضوع اصلی برای ما پوشش حداکثری است.

وی با بیان اینکه تکلیف ما پوشش مخابراتی برای روستای جمشیدآباد است و پوشش حداکثری در اولویت ما قرار دارد، افزود: بهترین منطقه که بیشترین پوشش ممکن را داشته باشد توسط اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به ما ابلاغ می‌شود و ما برای اجرای آن اقدام می‌کنیم.

نوروزی با اشاره به اینکه حدود ۸ ماه منتظر زمین بودیم و پوشش حداکثری اولویت ما است، اظهار کرد: به وزیر ارتباطات هم در شهریورماه سال گذشته قول دادم بعد از تحویل زمین تا ۲ ماه طرح را اجرایی می‌کنیم و ارتباط مخابرات مازندران با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تنگاتنگ است و با همکاری یکدیگر، طرح‌های بزرگی را اجرایی کردیم.

مدیر مخابرات منطقه مازندران، گفت: هزینه سایت، دکل و هزینه اجرا و تجهیزات مخابراتی جمشیدآباد ۴.۵ میلیارد تومان است.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول