اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ نامه باشگاه‌های ورزشی در قوچان

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: بر اساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نرخ نامه جدید باشگاه‌های ورزشی این شهرستان ابلاغ شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ دارای افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی است و تمام باشگاه‌ها موظف به رعایت قوانین و مقررات در این زمینه هستند.

افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ نامه باشگاه‌های ورزشی در قوچان

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، حسن باقری امروز در گردهمایی باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی قوچان در سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: باشگاه‌های خصوصی بازوانی برای ادارات ورزش و جوانان بوده زیرا باری که باید دولت درزمینه ایجاد شادابی و نشاط از طریق باشگاه‌های ورزشی می‌کشید امروز این باشگاه‌های خصوصی آن را انجام می‌دهند بنابراین مسؤولین باید تمام حمایت خود را انجام دهند.

وی با یادآوری اینکه نرخ نامه سال ۱۴۰۱ با فاصله زمانی زیادی صادر شد و همین موجب ضرررسانی به برخی باشگاه‌های ورزشی در سال گذشته شده است، افزود: برای سال جاری پیگیری‌ها در این زمینه از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی صورت گرفت که نرخ نامه جدید طی چند روز گذشته ابلاغ و بر اساس آن نرخ جدید حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد نسبت به سال گذشته دارای افزایش است و باشگاه‌ها موظف به رعایت قوانین و مقررات در این زمینه هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با تأکید بر این موضوع که باشگاه‌های شهرستان هیچ‌کدام مالک نبوده و شاید برخی حدود ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان ماهیانه می‌دهند که این یعنی باشگاه‌دار باوجود صرفه نداشتن اقتصادی به دنبال حمایت از ورزش قوچان است، گفت: یکی از اولویت‌های ورزش و جوانان حمایت از باشگاه‌های خصوصی به‌ویژه باشگاه‌های دارای پروانه بوده که قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند.

باقری با بیان اینکه برخی باشگاه‌ها بدون هماهنگی اقدام به افزایش نرخ در سال جاری کردند که پیش از برخورد قانونی با آن‌ها باید نرخ‌های خود را بر اساس نرخ ابلاغی اعمال کنند، تصریح کرد: برخی باشگاه‌ها اقدام به جذب شاگرد خصوصی می‌کنند اما لازمه آن عقد قرارداد و ذکر مبالغ توافقی در قرارداد است زیرا گاهی اوقات ورزشکاران از باشگاه شکایت می‌کنند که شهریه مازاد از آنان اخذشده و برای باشگاه مسائل حقوقی به وجود می‌آید.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه‌های ورزشی ذیل هیأت‌های ورزشی و لزوم رعایت قوانین و مقررات درزمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی و مربیگری بر اساس قوانین هیأت‌ها و اخذ مجوزهای لازم، گفت: آخرین‌ مهلت برای اخذ پروانه بهره‌برداری باشگاه‌های ورزشی قوچان پنج ماه قبل بود و ازاین‌پس با باشگاه‌هایی که سهل‌ انگاری کرده و به دنبال اخذ پروانه بهره‌برداری نبودند بر اساس قانون برخورد می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان تأکید کرد: باشگاه‌های دارای پروانه می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از معافیت مالیاتی و استفاده از تعرفه ورزشی برای پرداخت قبوض آب، برق و گاز از تسهیلات با بهره ۴ تا ۱۰ درصد نیز استفاده کنند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول