اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

نتایج مسابقات هندبال قهرمانی قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا

مسؤول تربیت‌بدنی تیپ۲۷۷ شهید منظم تولایی قوچان گفت: مسابقات هندبال قهرمانی قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا به میزبانی تیپ ۲۷۷ شهید محمود منظم تولایی قوچان برگزار و تیم مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند، فاتح این دوره از مسابقات شد.

نتایج مسابقات هندبال قهرمانی قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا

مصطفی قاسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی هندبال قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا به میزبانی تیپ متحرک هجومی ۲۷۷ شهید منظم تولایی قوچان به مدت دو روز در سالن ورزشی صحرایی این شهرستان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات ۸ تیم با حدود ۱۰۰ ورزشکار از  تیپ ۲۳۰ گرگان، تیپ ۱۳۰ بجنورد، تیپ ۲۷۷ قوچان، تیپ ۲۵۸ شاهرود، تیپ ۳۷۷ مشهد، تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام، تیپ ۱۷۷ تربت‌حیدریه و مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مصطفی قاسمی با یادآوری اینکه این مسابقات همه‌ساله در سطح قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نیروی زمینی ارتش برگزار می‌شود، افزود: این مسابقه علاوه بر آمادگی جسمی و یگانی به‌منظور شناسایی و معرفی تیم‌های برتر برگزار می‌شود و پس‌ازآن منتخب به مسابقات سراسری در سطح قرارگاه‌های منطقه‌ای کشور اعزام می شود تا با برگزیدگان دیگر قرارگاه‌ها به رقابت بپردازند.

مسؤول تربیت‌بدنی تیپ۲۷۷ شهید منظم تولایی قوچان با اشاره به اینکه این مسابقات در دور اول به‌صورت گروهی و در دور بعدی به‌صورت تک حذفی برگزار شد، تصریح کرد: مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند به‌عنوان تیم برتر این مسابقات برگزیده شد و تیم‌های تیپ ۳۷۷ مشهد و تیپ ۲۷۷ قوچان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند که تیم تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام هم توانست کاپ اخلاق مسابقات را از آن خود کند.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول