اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

سفیر اوگاندا در ایران: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاری در اوگاندا وجود دارد

سفیر اوگاندا در ایران گفت: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاری در اوگاندا وجود دارد که سرمایه‌گذاران ایرانی می‌توانند از بسترها به درستی استفاده کنند.

سفیر اوگاندا در ایران: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاری در اوگاندا وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمد تزیکوبا کیسا مبیراء ظهر امروز در جریان بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی مامونیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاری در اوگاندا وجود دارد که سرمایه گذاران ایرانی می‌توانند از بسترها به درستی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ایران از  ظرفیت بالایی برای تقویت تجاری‌سازی اوگاندا در حوزه کشاورزی برخوردار است و قطعا از مزیت دانش بنیان بودن واحدهای تولیدی ایران در دو سطح صادرات و واردات بهره خواهیم برد.

سفیر اوگاندا در ایران بیان کرد: صنایع ایران علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور از پتانسیل بالایی در صادرات انواع محصولات برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های موفق تجاری خوبی در ایران به خصوص در بخش صنایع غذایی وجود دارد، اضافه کرد: مزیت‌های اقتصادی ایران زمینه‌ساز افزایش و تقویت رابطه با اوگاندا است.

سفیر اوگاندا در ایران ادامه داد: تولید محصولات با کیفیت در ایران و همچنین صنعت این کشور پیشرفت‌های چشمگیری داشته است؛ پتانسیل ایران در بخش صادرات باعث شد تا برای ارتباط بیشتر و استفاده از محصولات ایرانی به همراه تعدادی از بازرگانان و تجار به این کشور سفر کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از صنایع تولیدی ایران در استان مرکزی که به عنوان قطب صنعتی شناخته می‌شود، قرار دارد، خاطرنشان کرد: تجار و بازرگانان اوگاندایی شناخت خوبی از اقتصاد این استان دارند و به دنبال این هستیم که از ظرفیت‌های آن استفاده کنیم.

سفیر اوگاندا در ایران همچنین تأکید کرد: نمایشگاه بین المللی معرفی پتانسیل های اقتصادی در اواگاندا به زودی برگزار می‌شود و امیدواریم تجار ایرانی نیز به کشورمان سفر کنند تا هم با ظرفیت‌های اوگاندا بیشتر آشنا شوند و هم توانمندی‌های ایران را به نمایش گذاشته شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول