اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حل مشکل اسکان موقت سیل‌زدگان روستای نهوج اردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: چند بازدید مستقیم خانه به خانه انجام دادیم و نیازها و مسائل مردم را بررسی کردیم که یک مورد مشکل اسکان وجود داشت بنا شد شرایط اسکان موقت برای این افراد، فراهم شود.

حل مشکل اسکان موقت سیل‌زدگان روستای نهوج اردستان

محمد نوید متقی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: بعد از گذشت یک هفته از حادثه‌ی سیل در روستای نهوج اردستان، امروز بازدیدی برای کنترل عملیات‌های قانونی مربوط به هلال احمر و بررسی مشکلات مردم انجام دادیم.

وی افزود: در حادثه‌ی سیل نهوج، خوشبختانه آن‌چه طبق قانون وظیفه هلال احمر برای عملیات جست‌وجو و نجات و کمک اضطراری در ۷۲ ساعت اول بود انجام شده‌است؛ همچنین برای کمک به تخلیه آب و گل‌‌و‌لای فعالیت‌هایی صورت گرفت.

متقی خاطرنشان کرد: چند بازدید مستقیم خانه به خانه انجام دادیم و نیازها و مسائل مردم را بررسی کردیم که یک مورد مشکل اسکان وجود داشت بنا شد شرایط اسکان موقت برای این افراد، فراهم شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: در جلسه‌ای که در دهیاری برگزار کردیم قرار شد یک تقسیم وظایف انجام شود و هر ارگانی با نظارت فرمانداری مسؤولیت‌های خود را در این رابطه انجام دهد تا مسائل و مشکلات مردم رفع شود.

وی یادآور شد: از ابتدای وقوع حادثه سیل در روستای نهوج، ۵ تیم عملیاتی برای خدمت‌رسانی در این روستا استقرار پیدا کردند که ابتدا به صورت شیفتی و در قالب تیم‌های ۲۰ نفره خدمات‌رسانی می‌کردند تا وضعیت مناسب شود؛ هم‌اکنون ۵ نفر از نیروهای هلال‌احمر در روستا حضور دارند.

بررسی آخرین وضعیت امدادرسانی هلال‌احمر در روستای نهوج

همچنین در جلسه فرماندار اردستان با معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر کل کشور  که در فرمانداری اردستان برگزار شد آخرین وضعیت امداد رسانی نیروهای جمعیت هلال‌احمر به سیل زدگان بررسی و برای توزیع بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته بین اهالی روستای نهوج تصمیم‌گیری شد.

فرماندار اردستان در این جلسه ۲ ساعته ضمن قدردانی از فعالیت کلیه دستگاه های امدادی، خدماتی و گروه های جهادی بسیج و داوطلبین هلال احمر بر ادامه خدمت رسانی مجموعه هلال احمر شهرستان به عزیزان سیل زده در روستای نهوج تاکید کرد.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول