اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سردار شاهوارپور: مطالبه ما اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان است

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: یکی مطالبات جدی ما توجه خاص و ویژه به این استان است و امروز انتظار داریم که تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان اجرایی شوند.

سردار شاهوارپور: مطالبه ما اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در همایش جهاد تبیین اظهار کرد: سال گذشته دشمن از طریق فضای مجازی توطئه‌هایی را علیه دانش‌آموزان، دانشجویان و بانوان برنامه‌ریزی کرد اما ناکام ماند و نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه‌ی جهاد تبیین ادامه داد: به دلیل فعالیت‌های صورت گرفته  توسط مجموعه بسیج در حوزه‌ی جهاد تبیین در بین اقشار مختلف مردم، همچنین در پایگاه‌های مقاومت بسیج نقشه‌های دشمنان نظام تحقق پیدا نکرد.

سردار شاهوارپور گفت: فعالیت‌های روشنگرانه زیادی توسط بسیجیان ما در فضاهای حقیقی و مجازی انجام می‌شود که نقش مهمی در آگاهی‌بخشی به جامعه و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

وی تصریح کرد: برای مقابله با تلاش مذبوحانه دشمنان آنچه اهمیت دارد این است که ما چقدر در میدان ایستادگی می‌کنیم و چقدر باورهای محکم و تاب‌آوری داریم.

سردار شاهوارپور با اشاره به ظرفیت‌های بالای جهاد تبیین در خوزستان گفت: استان خوزستان از این نظر در مقاطعی مورد توجه کل کشور قرار گرفته است. 

وی در عین حال نقش خوزستان در پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی را بسیار مهم برشمرد و گفت: این استان با دارا بودن دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه میزبان زائران داخالی و همچنین خارجی زیادی از کشورهای عراق، پاکستان، هندوستان و ... است و مردم استان ما در هنگامه‌ی همایش بزرگ اربعیت از زائران امام حسین(ع) میزبانی می‌کنند.

سردار شاهوارپور همچنین گفت: حوزه‌های علمیه، علمای استان، عشایر و دیگر اقشار ولایت‌مدار استان خوزستان نیز از دیگر ظرفیت‌های مهم این استان هستند.

وی با اشاره به هفت بار سفر رئیس جمهور به استان خوزستان افزود: یکی مطالبات جدی ما توجه خاص و ویژه به این استان است و امروز انتظار داریم که تمامی مصوبات سفر رئیس جمهور به خوزستان اجرایی شوند.

سردار شاهوار پور خاطرنشان کرد: در استان خوزستان صنایع بالادستی و صنایع مادر زیادی در بخش‌های صنعت و کشاورزی وجود دارد که یکی دیگر از مطالبات مهم ما انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط این شرکت‌هاست.

 وی در عین حال ما یادآور شد: در بخش صنایع پایین دستی به شدت مشکل داریم چرا که این صنایع هم می‌تواند به اشتغال‌زایی در استان کمک کند و هم این استان را به لحاظ اقتصادی توانمند کند اما مشاهده می‌کنیم که گردش مالی این شرکت‌ها خارج از استان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول