اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مالکیت هفت تپه به شرکت صنایع جانبی واگذار می‌شود/ حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه همسان سازی خواهد شد

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: رییس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی قول واگذاری قطعی مالکیت شرکت هفت تپه تا پایان امسال شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی داده‌اند.

مالکیت هفت تپه به شرکت صنایع جانبی واگذار می‌شود/ حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت تپه همسان سازی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهتمام جدی دولت سیزدهم برای حل مشکل هفت تپه، اظهار کرد: رییس جمهور و وزیر اقتصاد و دارایی قول واگذاری قطعی مالکیت شرکت هفت تپه تا پایان امسال شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی داده‌اند.

 وی با اشاره به مطالبه واگذاری مالکیت قطعی شرکت هفت تپه به شرکت صنایع جانبی افزود: در تیرماه سال گذشته بر اساس مصوبه سران قوا مقرر شد که فرایند قانونی واگذاری مالکیت قطعی شرکت هفت تپه به صنایع جانبی تا پایان ۱۴۰۲ انجام شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: بر اساس این مصوبه برای واگذاری قطعی مالیک شرکت هفت تپه تا پایان امسال فرصت قانونی وجود دارد که در سفر اخیر رییس جمهور و وزیر اقتصاد این دغدغه مطرح و وزیر اقتصاد قول سرعت بخشی به روند انتقال قطعی مالکیت این شرکت را داد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید رییس جمهور و وزیر اقتصادی تا پیش از پایان امسال واگذاری شرکت سهام هفت تپه به سهامداران شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی واگذار نهایی و در عمل مالک هفت تپه به شرکت صنایع جانبی واگذار می‌شود.

عبدالعلی ناصری تصریح کرد: کارگران شرکت هفت تپه هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند و بدانند که شرکت هفت تپه به مدار تولید برگشته است و به زودی به روزهای طلایی خود بازخواهد گشت.

وی ادامه داد: همسان سازی حقوق کارگران هفت تپه با کارگران توسعه نیشکر به عنوان یکی از مطالبه های مهم کارگران شرکت هفت تپه نهایی شده و احکام آنها هفته آینده صادر می‌شود.

ناصری گفت: بر این اساس همسان سازی حقوق کارگران شرکت هفت تپه با شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی صادر و همسان سازی این کارگران از اول اسفند ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.

ناصری افزود: سطح داشت شرکت هفت تپه به ۱۰ هزار و ۷۰۰ هکتار در امسال رسیده است که پیش بینی می‌شود در آبان امسال بیش از ۹۰۰ هزار تن نیشکر از سطح مزارع این شرکت برداشت باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول