اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

4400 واحد نهضت ملی مسکن در گلستان در حال ساخت است

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی ۴ هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف آغاز شده که برای حدود ۹ هزار نفر دعوت نامه واریز وجه ابتدایی ارسال شده است.

4400 واحد نهضت ملی مسکن در گلستان در حال ساخت است

مهدی ملک صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در استان گلستان اظهار کرد: سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن همچنان فعال است و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام به سامانه مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: تاکنون ۹۷ هزار و ۹۹۱ نفر ثبت نام کردند که برای ۷۳ هزار و ۴۴۱ نفر استعلام‌ها انجام شده و برای ۵۱ هزار و ۸۳۶ نفر دعوت نامه تشکیل پرونده ارسال شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار و ۵۲۴ نفر متقاضی فعال داریم که مدارک لازم را بارگذاری کنند که تا به امروز ۱۵ هزار نفر مدارک را بارگذاری کردند و تائید شده‌اند.

ملک با اشاره به اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن در ۳۵ شهر استان فعال است، بیان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی ۴ هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف آغاز شده که برای حدود ۹ هزار نفر دعوت نامه واریز وجه ابتدایی ارسال شده است.

وی اضافه کرد: در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۱۱۰ هکتار زمین برای اجرای طرح به بنیاد مسکن واگذار شده و برای شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر اداره‌کل راه و شهرسازی اقدام به اجرای طرح خواهد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان تصریح کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان عملیات اجرایی ۴ هزار واحد دیگر نیز آغاز خواهد شد.

ملک تاکید کرد: یکی از دغدغه‌های موجود در این طرح، تامین زمین بوده که تاکنون  ۲۵۲ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی شده تا پایان سال ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شود، گفت: از زمان انعقاد قرارداد بین ۲۴ ماه تا ۳۰ ماه طول می‌کشد تا واحد تحویل متقاضی شود.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول