اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت نام ۱۳۰۰ متقاضی مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: تاکنون تعداد یک‌هزارو ۳۰۰ نفر در گلستان متقاضی مسکن در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند.

ثبت نام ۱۳۰۰ متقاضی مسکن طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان صبح امروز مهدی ملک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تعداد ۱۳۰۰ خانواده دارای ۳ فرزند به بالا جهت تقاضای تسهیلات ساخت مسکن در گلستان تا کنون اقدام به ثبت نام نموده اند.

وی تصریح کرد: با بررسی و پالایش بعمل آمده ۶۰۰ خانوار‌ جهت تشکیل پرونده و انجام اقدامات اولیه شناسایی شده و تا کنون ۶۰ قطعه جهت ساخت مسکن به متقاضیان واگذار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: در ستاد بازآفرینی شهری تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچگونه معبر خاکی در شهر آق قلا وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد:با توجه به احیای بافت های فرسوده و توسعه کالبدی در نقاط شهری آق‌قلا، در سال گذشته بالغ بر ۸۴ تن قیر رایگان به شهرداری آق قلا واگذار گردید که با اجرای مجدد این طرح در سال جاری میزان تخصیص قیر رایگان به ۱۶۲ تن افزایش یافته است.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول