اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قاچاق چوب در صدر اقلام قاچاق در گرگان

سرپرست فرماندار گرگان گفت: بیشترین آمار قاچاق در شهرستان گرگان به ترتیب به چوب و فرآورده‌های جنگلی، سوخت، محصولات دخانی، موادغذایی، آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد.

قاچاق چوب در صدر اقلام قاچاق در گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، اسماعیل نادری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار کرد: انکار وجود قاچاق ضربه شدیدی به اقتصاد داخلی وارد خواهد کرد و طبق پیام سال مقام معظم رهبری مبنی بر «مهار تورم ، رشد تولید»، افزایش تولید از مهم‌ترین مؤلفه‌های مبارزه با قاچاق کالا است.

وی افزود: بیشترین آمار قاچاق در شهرستان گرگان به ترتیب به چوب و فرآورده‌های جنگلی، سوخت، محصولات دخانی، موادغذایی، آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد.

سرپرست فرمانداری گرگان بیشترین پرونده‌های قاچاق را مربوط به قاچاق چوب برشمرد و افزود: قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا باید به صورت هوشمند عمل کند و عاملان اصلی قاچاق را مورد هدف قرار دهد همچنین خریداران عمده کالاهای قاچاق را که تعدادشان نیز اندک است شناسایی کرده و به مراجع قانونی و قضایی معرفی کند .

نادری بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و حفظ  پوشش جنگلی باید فرهنگ سازی و آموزش‌های مؤثر برای آحاد مردم در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ۲۰ هزار نخ سیگار ، ۱۱۱ دستگاه پنل رادیاتور، ۲ هزار و ۵۶۲ دستگاه لوازم خانگی و ۱۸۰ مورد داروهای دامی از کشفیات قاچاق در شهرستان گرگان است.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول