اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۴ پروژه کشاورزی در «اردل» برای 50 نفر اشتغال‌زایی کرد

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی چهار پروژه کشاورزی در شهرستان اردل به بهره‌برداری رسید و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیر‌مستقیم اشتغال ایجاد شد.

افتتاح ۴ پروژه کشاورزی در «اردل» برای 50 نفر اشتغال‌زایی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر عصر امروز در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی چهار پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید که سه پروژه مربوط به احداث گلخانه و یک پروژه مربوط به یک واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای است. 

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیر‌مستقیم اشتغال ایجاد شد.

وی افزود: پروژه بزرگ تامین آب سرچاه دوازده امام یکی از بزرگترین پروژه‌های بخش کشاورزی استان است که ۱۵ سال راکد بود و با پیگیری‌های انجام شده امسال ۹ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی به این پروژه اختصاص یافت و همچنین با مشارکت بخش خصوصی تا پایان سال به پیشرفت فیزیکی خوبی در این پروژه خواهیم رسید.

 برزگر اضافه کرد: راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام را با قوت ادامه خواهیم داد و تا یک ماه آینده پروژه تامین آب ده‌کهنه رویگر با اشتغال‌زایی بیش از ۱۷۰ نفر و با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول