اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

10 مجتمع و شهرک کشاورزی در چهارمحال و بختیاری آماده کلنگ‌زنی است

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: استعلامات و واگذاری 10 مجتمع و شهرک کشاورزی در استان انجام شده و در آستانه کلنگ‌زنی است.

10 مجتمع  و شهرک کشاورزی در چهارمحال و بختیاری آماده کلنگ‌زنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر صبح امروز در نشست بررسی و هماهنگی احداث مجتمع‌ها و شهرک‌های کشاورزی چهارمحال و بختیاری که با حضور مدیرکل واگذاری و تملک شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور برگزار شد، گفت: استعلامات و واگذاری ۱۰ مجتمع و شهرک کشاورزی در استان انجام شده و در آستانه کلنگ‌زنی است.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی سال جاری با توجه به سیاست‌های ابلاغی شورای برنامه‌ریزی، سند آمایش سرزمینی و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بحث توسعه‌ مجتمع‌های دامپروری در حاشیه‌ کارگروه سلامت برای خروج دام از شهر مورد تأکید و تصویب قرار گرفت.

وی اظهار داشت: بلافاصله مکان‌یابی برای ۴۳ مجتمع و شهرک‌ کشاورزی در شهرستان‌ها شروع شد و امروز مطالعات و استعلامات ۱۰ مجتمع و شهرک گلخانه‌ای انجام و زمین توسط جهاد کشاورزی به شرکت شهرک‌ها تحویل داده شده است و در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

مدیرکل جهاد کشاورزی افزود: به زودی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری کلنگ‌زنی ۱۰ مجتمع مذکور آغاز خواهد شد.

برزگر بیان داشت: از این ۱۰ مجتمع و شهرک کشاورزی ۶ مجتمع دامپروری در شهرستان‌های سامان، سفیددشت، گندمان، نقنه و فرادنبه قرار دارد و چهار شهرک گلخانه‌ای در یانچشمه، جغدان، گندمان و مجتمع قارچ جونقان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی عنوان کرد: این طرح‌ها زمینه اشتغال بیش از یک‌هزار نفر را فراهم خواهد کرد. 

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول