اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه بندر ماهشهر: موشک فتاح نتیجه اطاعت از دستورات ولی فقیه است

امام جمعه بندر ماهشهر گفت: دید آنجایی که از دستورات رهبر معظم انقلاب اطاعت شده، موفق بوده‌ایم و از نتایج آن نیز می‌توان به موشک فتاح با برد ۱۴۰۰ کیلومتر اشاره کرد.

امام جمعه بندر ماهشهر: موشک فتاح نتیجه اطاعت از دستورات ولی فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام کاظم سلامت‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بندر ماهشهر اظهار کرد: جامعه اسلامی باید تربیت شود زیرا ارتقای اخلاق اسلامی وظیفه بوده و خداوند مساجد را برای تربیت اجتماع درنظر گرفته است.

 وی با اشاره فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: اگر به دستاوردهای نظام بنگریم، خواهیم دید آنجایی که از دستورات رهبر معظم انقلاب مستقیما اطاعت شده، موفق بوده‌ایم و از نتایج آن نیز می‌توان به موشک فتاح با برد ۱۴۰۰ کیلومتر اشاره کرد.

امام جمعه بندر ماهشهر افزود: وقتی نگاه ما به ولی و امام جامعه باشد، وضعیت کشور مانند توانمندی‌های دفاعی بسیار خوب خواهد بود اما اگر مسئولان به حرف رهبر انقلاب گوش ندهند و بنا به تشخیص خود تصمیم‌گیری کنند، در وضع اقتصادی و معیشتی گرفتار می‌شویم.

وی تاکید کرد: با تدابیر رهبر معظم انقلاب، کشور برای هر گونه تجاوز دشمنان آمادگی کامل دارد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن، دفاع را به هجوم تبدیل کند.

سلامت‌نژاد تصریح کرد: به دلیل سیاست‌های اقتصادی دولت‌های مختلف، اتفاقاتی در حوزه معیشت و اقتصاد رخ داده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب رنج‌آور است.

امام جمعه بندر ماهشهر در پایان گفت: وظیفه شرعی ما این است که مسائل را در جامعه تبیین کنیم، جامعه اسلامی را به سمت دین‌داری سوق دهیم و پای انقلاب و اسلام بایستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول