اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه اهواز:موشک فتاح از دستاوردهای بزرگ نظام است

امام جمعه اهواز گفت: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام موشک فراصوت فتاح است.

امام جمعه اهواز:موشک فتاح از دستاوردهای بزرگ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام، موشک فراصوت فتاح است. این سامانه آنقدر مهم است که تنها روسیه، چین و امریکا از این تکنولوژی برخوردار هستند.

امام جمعه اهواز گفت: باید نظام اسلامی آنچنان توانمند باشد تا هیچ قدرتی نتواند نگاه چپ به این نظام کند. این موفقیت‌ها دستاورد شهید تهرانی مقدم و خیلی‌ از شهدای دیگر است.  این ها همان جوانانی هستند که در دل تحریم ها به اینجا رسیدند.

وی با اشاره به لزوم کنترل قیمت‌ها گفت: هفته گذشته بلیت هواپیما تا حدود ۳ میلیون تومان افزایش پیدا کرد که این مسئله نیازمند برخورد قاطع است. همچنین باید بر قیمت تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها هم نظارت شود و خط واحدها در اهواز، کارون و حاشیه شهر افزایش پیدا کند.

موسوی فرد با تاکید بر لزوم توجه به حجاب و عفاف بیان کرد: مساله حجاب خیلی مهم است اگر حجاب مهم نیست چرا استکبار تمام قدرت را گذاشته است تا زمینه بی حجابی را فراهم کند.

وی ادامه داد: باید توجه کنیم بی حجابی امنیت، آرامش، عشق و محبت کانون خانواده را به مخاطره می اندازد و کانون خانواده را خدشه‌دار می‌کند.

امام جمعه اهواز گفت: امام علی (ع) می فرمایند حیا برترین عبادات است. در روایت دیگر می فرمایند حیا تمام دین است بی‌حجابی به جامعه آسیب میزند. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول