اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رونمایی از موشک فراصوت فتاح جهان را شگفت زده کرد

امام جمعه‌ چهارباغ گفت: انتشار خبر رونمایی از موشک فراصوت فتاح برای صهیونیست‌ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی را در پی داشت.

رونمایی از موشک فراصوت فتاح جهان را شگفت زده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چهارباغ، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه شهرستان چهارباغ، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری تبیین و شرح روزآمد اندیشه، مکتب و سیره امام (ره) است ، گفت: کلید اصلی پیروزی‌ها، ایمان و امید است، در حالی که دشمن سعی دارد با القای مطالب ناامید کننده این مهم را در کشور ما از بین ببرد.

وی افزود: انتشار خبر رونمایی از موشک فراصوت فتاح برای صهیونیستها سرگیجه و هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی را در پی داشت.

این مقام مسؤول اضافه کرد: اینک و در سال ۱۴۰۲ که دو انتخابات مهم در پیش روی ملت بزرگ ایران قرار دارد، باب جدیدی از جهاد تبیین در عرصه انتخابات گشوده خواهد شد.

به گفته محمدی، هدف ازانتخاب شعار غلبه بر آلودگی‌های پلاستیکی درهفته محیط زیست آگاهی یافتن از آسیب‌های زیست محیطی آنها و تغییر الگوی مصرف ما در زندگی روزمره است.

وی در ادامه به بزرگداشت روز محیط زیست پرداخت و ادامه داد: متاسفانه امروز مرکز دفن زباله حلقه دره یکی از جدی ترین مشکلات زیست محیطی استان است.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: آبیاری مزارع دربرخی نقاط استان با فاضلاب خام و پساب سلامت مردم را تهدید می‌کند! این‌ها مسائلی است که باید مورد توجه قرار گرفته و به سرعت رسیدگی شوند.

خطیب نماز جمعه چهارباغ در بخش دیگری به لزوم فرهنگسازی در مصرف انرژی ویژه نسل خردسان تاکید کرد و گفت: باتوجه به فرارسیدن فصل گرما مردم بزرگوار در مصرف برق و آب صرفه جویی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول