اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان بهبودیافته یک ضرورت است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: پس از ترک اعتیاد بانوان، باید به سمت ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان بهبود یافته برویم و این مهم نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مختلف است.

ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان بهبودیافته یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، اردشیر صفاپور ظهر امروز در آیین افتتاح کارگاه توانمند سازی اقتصادی زنان بهبود یافته از اعتیاد که در موسسه خیریه باب الحوایج (ع) خرم‌‌آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه اعتیاد پایه و اساس دیگر آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: طلاق، همسر آزاری، کودک آزاری، سرقت، زندان و قتل ریشه در اعتیاد دارد، بنابراین پیشگیری از این آسیب اجتماعی بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: پس از درمان اعتیاد موضوع مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد، صیانت از افراد آسیب دیده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان گفت: با بازسازی مرکز ترک اعتیاد گل سفید زمینه برای درمان بانوان معتاد فراهم شده است.

صفاپور با تاکید بر اینکه با وجود مرکز گل سفید دیگر نباید معتاد متجاهر زن در سطح شهر داشته باشیم، عنوان کرد: بانوان معتاد سه تا ۶ ماه به طور رایگان در این مرکز نگهداری می‌شوند.

وی تاکید کرد: پس از ترک اعتیاد بانوان، باید به سمت ایجاد اشتغال پایدار برای بانوان بهبود یافته برویم و این مهم نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مختلف است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در راه مبارز با مواد مخدر تقدیم کرده‌است، گفت: واقعیت این است که برای مبارزه با بلای خانمان‌سوز اعتیاد نیاز به کار فرهنگی داریم، و همه باید در این مسیر پای کار باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول