اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ضرب‌العجل ۲ هفته‌ای به بانک‌های لرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال

استاندار لرستان گفت: بانک‌ها دو هفته مهلت دارند که در پرداخت‌ها تسریع داشته باشند که تا زمان باقی‌مانده، اعتباراتی که به سختی از مرکز جذب شده است در اختیار متقاضیان قرار دهند.

ضرب‌العجل ۲ هفته‌ای به بانک‌های لرستان برای پرداخت تسهیلات اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، فرهاد زیویار پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های متولی پرداخت تسهیلات اشتغال استان (تبصره ۱۶) با بیان اینکه براساس تعهدات اشتغال، سرمایه‌گذاری و مسکن که در دولت سیزدهم عنوان شده، شرایط کاری متفاوت است، اظهار کرد: در این شرایط باید تلاش کرد که مسائل و مشکلات مردم به خوبی مد نظر قرار گرفته شوند.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، دو هزار میلیارد تومان از محل "جز ۲ و جز ۱ بند ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ در لرستان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: در سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۰۳ درصد از اعتبارات اشتغال در استان محقق شد.

استاندار لرستان با بیان اینکه فرصت زیادی تا جذب مانده منابع وجود ندارد، تاکید کرد: بانک‌ها تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ را مد نظر قرار دهند.

زیویار با اشاره به معدل خوب استان در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در کشور گفت: درصد این معدل در کشور حدود ۳۵ بوده که نسبت به میانگین کشوری مناسب است.

وی با اشاره به تعیین ضرب‌الاجل دو هفته‌ای برای بانک‌ها عنوان کرد: بانک‌ها در این دو هفته مهلت دارند که در پرداخت‌ها تسریع داشته باشند که و تا زمان باقی‌مانده، اعتباراتی که به سختی از مرکز جذب شده است در اختیار متقاضیان قرار دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول