اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هشدار هواشناسی قزوین در خصوص شرایط جوی روزهای پایانی هفته جاری

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از اواخر وقت امروز چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه استان قزوین شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و تگرگ در برخی از نقاط خواهد بود.

هشدار هواشناسی قزوین در خصوص شرایط جوی روزهای پایانی هفته جاری

یوسف شیخ الملوکی در گفت و با خبرنگار فارس در قزوین ضمن اشاره به آخرین وضعیت جوی استان قزوین در روزهای پیش رو، از صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: از اواخر وقت امروز چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه استان قزوین شاهد بارش باران همراه با رعد و برق و تگرگ در برخی از نقاط خواهد بود.

وی افزود: احتمال بارش سنگین در برخی از نقاط استان همراه با رعد و برق و تگرگ نیز وجود دارد و با توجه به حساسیت این بارش ها هشدار نارنجی هواشناسی صادر شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین یادآور شد: شدت رعد و برق در برخی از مناطق کوهستانی استان بالا خواهد بود و احتمال تلفات جانی در این مناطق در صورت عدم رعایت نکات ایمنی پیش بینی می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: دستگاه های امدادی و خدمات رسان عمومی، جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی آمادگی کامل داشته باشند.

شیخ الملوکی گفت: با بارش باران همراه تگرگ در برخی از مناطق استان احتمال سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: مردم از توقف، حتی کوتاه مدت در مسیر رودخانه ها از اواخر روز چهارشنبه تا اواسط روز پنجشنبه جدا خودداری کنند.

این مقام مسئول در پایان تاکید کرد: عشایر و روستاییان از چرای دام در ارتفاعات به شدت خودداری کنند چرا که رعد و برق شدید در روزهای مذکور پیش بینی شده و ممکن است خطرات جانی و مالی به همراه داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول