اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

دستگاه های امدادی و اجرایی قزوین در حالت آماده باش قرار گرفتند

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: به دنبال اعلام هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر احتمال وقوع سیل، دستگاه های امدادی و اجرایی استان قزوین در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

دستگاه های امدادی و اجرایی قزوین در حالت آماده باش قرار گرفتند

محمدرضا علیمی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به دنبال اعلام هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر احتمال وقوع سیل در ۱۰ استان کرمانشاه، کردستان، زنجان، ایلام، چهارمحال‌وبختیاری، ارتفاعات خوزستان، لرستان، قزوین، البرز و تهران، اداره کل مدیریت بحران استان قزوین اقدام به صدور پیام آماده باش خطاب به شهرداران، بخشداران، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان کرد.

 وی افزود: شهرداران در شهرها، بخشداران در بخش ها و فرمانداران در شهرستان ها می بایست تمهیدات و آماده باش کامل را جهت مقابله با احتمال وقوع سیل اجرایی کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین تصریح کرد: ارگان های خدمات رسان همچون هلال احمر، مرکز فوریت های پزشکی و... نیز در حالت آماده باش جهت مقابله با وقوع سیل احتمالی قرار گرفته اند.

علیمی یادآور شد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاخص های ناپایدار بالا می روند، احتمال بارش باران و رعد و برق همراه با تگرگ نیز افزایش پیدا می کند لذا آب گرفتگی مسیل ها و معابر عمومی و احتمال وقوع سیل پیش بینی می شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: هم استانی ها و مسافران نیز از اتراق در حاشیه رودخانه ها جدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین اضافه کرد: بازدید کارشناسان اداره کل مدیریت بحران و آب منطقه ای از رودخانه های استان قزوین از ماه های گذشته آغاز شده و بر این اساس تمهیدات لازم اتخاذ می شود.

علیمی در پایان گفت: می طلبد برای مدیریت مشکلات احتمالی، مردم نیز همکاری لازم را با دستگاه های خدمات رسان داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول