اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آخرین جزئیات از روند اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی تونل قطار شهری از حدفاصل میدان آزادی به میدان فردوسی با سرعت و قدرت بیشتری تداوم می‌یابد.

آخرین جزئیات از روند اجرای پروژه قطار شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست بررسی وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار و شهردار کرمانشاه، مدیرکل دفتر شهری و اعضای شورای شهر برگزار شد؛ به اهمیت تصمیمات مدیریتی اشاره کرد و گفت: یک تصمیم تنها برای نسل امروز نیست و باید با دوراندیشی و آینده‌نگری به رعایت حقوق شهروندی نسل فردا هم اندیشید. 

وی به انتقادات بسیاری که به چگونگی اجرای پروژه قطار شهری وجود دارد، اشاره کرد و افزود: ما وارث وضعیت فعلی هستیم و امکان بازنگری و اجرای یک طرح جدید هم میسر نیست.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه همه در مورد اجرای بخش زیرزمینی قطار شهری اجماع دارند و  عملیات اجرایی این بخش باید با شتاب بیشتری پیش برود و مردم پس از سال‌ها انتظار، نتیجه عملی این هزینه‌ها را مشاهده کنند.

وی، از عزم جدی مدیریت ارشد استان برای فعال کردن فاز ۲ پروژه قطار شهری کرمانشاه خبر داد و گفت: تمام توان خود را برای وصول طلب‌های شهرداری از ادارات دولتی و تامین مالی پروژه‌ به کار خواهیم گرفت.

صحرایی در ادامه از تشکیل کارگروه استانی پروژه قطار شهری خبر داد و گفت: این کارگروه برای چگونگی حل مشکلات پروژه و راه‌های تامین مالی آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی ۲۰۰ نفر در این پروژه مشغول به کار هستند و اگر فعال شود این میزان به ۱۵۰۰ نفر می‌رسد و برای جوانان بیشتری اشتغال ایجاد می‌شود.

در این نشست ۲ ساعته که پس از بازدید میدانی از فاز ۲ پروژه قطار شهری برگزار شد؛ مشکلات این پروژه با حضور مدیرکل دفتر شهری، شهردار کرمانشاه، اعضای شورای شهر، مدیر قطار شهری و پیمانکار پروژه بررسی شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول