اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیگیری ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور برای پروژه قطار شهری کرمانشاه

شهردار کرمانشاه گفت: در سفر ریاست جمهور ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه قطار شهری این شهر در نظر گرفته شد که در حال پیگیری آن هستیم.

پیگیری ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور برای پروژه قطار شهری کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار شهری کرمانشاه، اظهار کرد: پروژه قطار شهری در دو بخش روگذر و زیرگذر از سه‌راه ۲۲ بهمن تا میدان فردوسی تعریف شده است.

وی ادامه داد: کاری که الان در حال انجام است حفر تونل در دو بخش، از میدان آزادی تا چهارراه اجاق و بخش دیگر از چهارراه اجاق تا میدان فردوسی که مناقصه آن شروع شده است.

شهردار کرمانشاه افزود: در بخش ریل‌گذاری در قسمت روگذر و در بخش حفر تونل در قسمت زیرگذر پروژه فعال است و اگر اعتبارات پروژه به موقع به شهرداری پرداخت شود، امیدواریم طی دو سال آینده بتوانیم یکی از فازهای پروژه را آماده‌ بهره‌برداری کنیم.

وی یادآور شد: در سفر ریاست جمهور ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد که در حال پیگیری آن هستیم، البته بخشی از اعتبارات گذشته را دریافت کردیم.

نادری با بیان اینکه ۵۰ درصد اعتبارات پروژه سهم شهرداری است، گفت: اعتبارات پروژه از سال ۹۸ به بعد پیگیری شروع شده که تاکنون اعتبارات سال ۹۹ و ۱۴۰۰ را دریافت کردیم و هنوز اعتبارات سال ۱۴۰۱ پرداخت نشده که امیدوار به جذب آن هستیم تا پروژه از این وضعیت بی‌ثمر و راکدی که در یک دهه گذشته بوده، ان‌شاءالله خارج شود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول