اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شورای فرهنگ عمومی از تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده کند

استاندار سمنان گفت: استفاده نکردن از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد یکی از حلقه‌های مفقوده در شورای فرهنگ عمومی است.

شورای فرهنگ عمومی از تشکل‌های مردم‌نهاد استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنن در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: از حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان برای اهتمام به برگزاری منظم جلسات با دستور کار و خروجی مطلوب تقدیر می‌شود.

وی افزود: امروز به‌عنوان یک ایرانی به خود می‌بالیم که به دست توانای نیروی مسلح و سپاه، شاهد افتتاح و بهره‌برداری از موشک فتاح هستیم.

هاشمی خاطرنشان کرد: سطح سواد مردم استان سمنان از میانگین کشور بالاتر است و ۷۵ هزار نفر دانشجو در استان مشغول تحصیل هستند.

استاندار سمنان با بیان اینکه ایجاد حلقه ارتباطی بین شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و شورای فرهنگ عمومی استان‌ها امری ارزنده است، گفت: در راستای چابک‌سازی دستورالعمل‌های شورای فرهنگ عمومی، بروزرسانی دستورالعمل‌ها، قوانین و آیین‌نامه‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تأکید کرد: ارتباط دانشگاه با حوزه‌های علمیه در بحث ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تأثیرگذار خواهد بود.

استاندار سمنان گفت: عدم استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد یکی از حلقه‌های مفقوده در حوزه‌های مختلف کاری شورای فرهنگ عمومی به‌خصوص حجاب و عفاف است.

هاشمی بیان کرد: نقش خانواده‌ها در ترویج و تقویت بن‌مایه فرهنگی فرزندان و نسل امروز بسیار حائز اهمیت است که باید به‌صورت ویژه مدنظر شورای فرهنگی عمومی باشد.

پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول