اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان: امور فرهنگی در کشور انسجام ندارد

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان گفت: متأسفانه یکی از بخش‌هایی که در کشور از کمترین میزان انسجام برخوردار است، امور فرهنگی است که باید در خصوص آن چاره‌اندیشی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان: امور فرهنگی در کشور انسجام ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع مدیران پیشگام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان در شبستان حرم حضرت یحیی (ع) سمنان، با تأکید بر ضرورت انسجام اقدامات فرهنگی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی هستند.

وی بیان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت‌های خوب برای توسعه اقدامات فرهنگی در محلات محسوب می‌شوند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اضافه کرد: تشکیل گروه‌های سرود، برگزاری محافل قرآنی و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی ازجمله اقدامات ارزشمند کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

مطیعی اضافه کرد: همراهی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با پایگاه‌های بسیج و هیأت‌های مذهبی می‌تواند به رفع بسیاری از چالش‌های فرهنگی کمک کند.

وی گفت: متأسفانه یکی از بخش‌هایی که در کشور از کمترین میزان انسجام برخوردار است، امور فرهنگی است که باید در خصوص آن چاره‌اندیشی شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ادامه داد: تشکیل قرارگاه‌های فرهنگی برای منسجم کردن اقدامات فرهنگی اتفاق مطلوبی است.

مطیعی تصریح کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به‌طور مستمر میزان خروجی فعالیت‌های خود را رصد و در صورت پایین بودن میزان اثرگذاری بر محیط، نسبت به تغییر رویکردها و اقدامات خود اقدام کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول