اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ترویج ایمان و امید در اولویت برنامه های پرورشی مدارس باشد

فرماندار شهرستان آوج گفت: ترویج ایمان و امید در اولویت برنامه های پرورشی مدارس قرار گیرد.

ترویج ایمان و امید در اولویت برنامه های پرورشی مدارس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، وحید زرگر در دیدار با معلمان و مربیان پرورشی مدارس شهرستان آوج که با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه آوج برگزار شد، سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان پرورشی را نقشه راه نظام آموزش و پروش دانست و گفت: جذاب بودن مطالب و موضوعات پرورشی، تقویت حس میهن دوستی، ترویج سبک زندگی اسلامی و همپنین آگاه ساختن دانش آموزان نسبت به مسائل کشور از رسالت های اصلی مربیان پرورشی است.

وی افزود: ترویج ایمان و امید در بین دانش آموزان وظیفه اصلی مربیان پرورشی است و نباید بگذاریم کمبود و نقایص باعث ایجاد دلسردی و یاس در بین نوجوانان و جوانان باشد.

فرماندار آوج تصریح کرد: رشد شخصیتی دانش آموز در گرو برنامه ریزی هدفمند در حوزه پرورشی و ایجاد انس و محبت و صمیمیت بین معلم و نسل جدید است.

زرگر خاطرنشان کرد: هدایت تحصیلی موضوع مهمی است که باید مورد توجه ویژه مربیان پرورشی قرار گیرد و تربیت نیروهای متخصص مورد نیاز شهرستان از مواردی است که باید به آن توجه شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول