اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تامین پایدار منابع کشاورزی در اولویت برنامه‌های شهرستان آوج قرار دارد

فرماندار آوج گفت: تامین پایدار منابع آب کشاورزی یکی از محورهای اصلی توسعه کشاورزی است و در همین راستا در اولویت برنامه ها و پروژه‌های شهرستان قرار دارد.

تامین پایدار منابع کشاورزی در اولویت برنامه‌های شهرستان آوج قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج، وحید زرگر در جلسه طرح جهش تولید در دیم زارها اظهار کرد: تامین پایدار منابع آب کشاورزی یکی از محورهای اصلی توسعه کشاورزی است و در همین راستا در اولویت برنامه ها و پروژه‌های شهرستان قرار دارد.

وی افزود: زراعت محور اصلی اقتصاد و معیشت شهرستان است و باید با تامین آب، نهاده ها، ادوات آموزش و تسهیلات، کشاورزان را در افزایش تولید محصولات استراتژیک یاری کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهرستان آوج به دلیل شرایط جغرافیایی و اقلیمی ظرفیت و قابلیت فراوانی برای جهش در تولیدات دیم دارد و می توان با برنامه ریزی و پایش مناسب رکورد تولید در سطح هکتار را رقم زد. 

فرماندار شهرستان آوج با اشاره به کاهش نزولات جوی نسبت به سال گذشته و میانگین دوره بلند مدت بر لزوم ارائه راهکارها و اقدامات مناسب از سوی جهاد کشاورزی جهت تقویت کشت درمزارع دیم تاکید کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول