اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تعیین تکلیف پروژه مسکن ۸۱۰۰ واحدی اراک در روزهای آینده

استاندار مرکزی از تعیین تکلیف پروژه مسکن ۸۱۰۰ واحدی اراک در روزهای آینده خبر داد.

تعیین تکلیف پروژه مسکن ۸۱۰۰ واحدی اراک در روزهای آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک فرزاد مخلص‌ الائمه امروز در نشست اعضای شورای مسکن استان اظهار کرد:  پروژه مسکن ۸۱۰۰ واحدی اراک در روزهای آینده تعیین تکلیف می‌شود.

وی تصریح کرد: بین سه عنصر زمان و هزینه و اخذ خسارت از پیمانکار بدعهد عنصر زمان را مبنا قرار دادیم تا بعد از تعیین تکلیف پروژه دو عنصر دیگر را با جدیت پیگیری کنیم.

استاندار مرکزی بیان کرد: وزارت کشور مجری طرح نهضت ملی مسکن نیست و مجری وزارت راه و شهرسازی است اما در کشور بار به دوش وزارت کشور ریخته می‌شود.

مخلص‌ الائمه ادامه داد: محدودیت زمین و زیرساخت‌ها در شهرهای بزرگ باعث تشکیل شهرهای جدیده شده است؛ شهر جدید امیرکبیر اولین شهر ویلایی کشور است و امیدواریم با احداث خطوط ریلی و با رفع مشکل و تعامل بانک‌ها در آینده اتفاقات خوب و درخشانی برای آن شاهد باشیم.

وی افزود: با الحاق زمین به محدوده اراک و راه‌اندازی شهرک‌های دارای مالکیت خصوصی در نزدیکی اراک موافقیم البته باید قطعا کارشناسی شود.

استاندار مرکزی گفت: اراک نسبت به قم جمعیتی خیلی کمتری دارد اما در اطراف قم شهر به خوبی توسعه یافته است، می‌توان اراک را به کلانشهر تبدیل کرد، از لحاظ قانون مقابله با آلودگی هوا در جزو کلانشهرها محسوب می‌شود اما از نظر جمعیتی ۴۰۰ هزار نفر با کلانشهر شدن فاصله دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول