اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ثبت بیش از 17 هزار تراکنش طرح کالا برگ الکترونیک در گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۱۳ خرداد ، تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ تراکنش در پایانه فروشگاه‌های فعال در این طرح انجام شده است.

ثبت بیش از 17 هزار تراکنش طرح کالا برگ الکترونیک در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گلستان، حسینعلی خواجه مظفری در بازدید میدانی از روند اجرای طرح سراسری کالابرگ الکترونیکی در گلستان و جلسات توجیهی این طرح با مدیران شهرستانی و فرمانداران استان گفت: میانگین استانی جمعیت مشمول این طرح نزدیک به ۴۰ درصد است.

وی افزود: بیشترین جمعیت مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی با ۶۷ درصد مربوط به شهرستان مراوه‌تپه و کمترین جمعیت مشمول این طرح با ۳۲ درصد به مرکز استان اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه ۱۳ خرداد ، تعداد ۱۷ هزار و ۴۰۰ تراکنش در پایانه فروشگاه‌های فعال در این طرح انجام شده است.

خواجه‌مظفری بیان کرد: تا کنون یک هزار و ۶۰۰ فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک متصل شده‌اند و ۵۰۰ فروشگاه دیگر هم ثبت نام کرده‌اند و در انتظار اتصال به سامانه‌های این طرح هستند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: فروشگاه‌هایی که متقاضی مشارکت در طرح کالابرگ الکترونیکی هستند می‌توانند برنامه «شما» را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.

خواجه‌مظفری تاکید کرد: استفاده از مزایای این طرح کاملا به صورت اختیاری است و دهک‌های اول تا سوم  نهادهای کمیته امداد و بهزیستی با استفاده از طرح کالابرگ، شامل ٢٠ درصد افزایش یارانه خواهند شد. 

وی گفت: با بازدیدهای میدانی که توسط کارشناسان این اداره کل در سطح استان انجام شده است، تاکنون اجرای طرح سراسری کالابرگ الکترونیکی در استان گلستان روند مناسب و قابل قبولی را طی می‌کند.

پایان پیام/۸۳۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول