اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون استاندار سمنان: رژیم حقوقی توزیع آب در بهره‌برداری از منابع مدنظر باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بهره‌برداری پایدار از منابع آبی مستلزم توجه به نکاتی همچون رژیم حقوقی توزیع آب، مسائل زیست‌محیطی، مسائل فنی و نوع منابع آب است.

معاون استاندار سمنان: رژیم حقوقی توزیع آب در بهره‌برداری از منابع مدنظر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان عصر امروز در رویداد تجربه‌نگاری و نشست جوانان با مدیران ارشد استان سمنان اظهار کرد: کانون خانواده مقدس، قابل احترام و محور تمام موفقیت‌هاست.

وی با بیان اینکه چالش اساسی امروز ما چالش بین امید و ناامیدی است، گفت: دشمن سعی در القای ناامیدی دارد؛ بنابراین لازم است که همه ما با تلاش در جهت پیشرفت و توسعه کشور امید را به جامعه تزریق کنیم.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: این ظرفیت و آمادگی وجود دارد تا در راستای تحقق شعار دولت آیت‌الله رئیسی، شبکه‌هایی از فعالان نوجوان و جوان در استان سمنان تشکیل شود.‌

ریواده بیان کرد: در حوزه برگزاری انتخابات، مباحث سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در انتخابات به‌عنوان چهار راهبرد اصلی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب همواره مورد توجه و اهتمام است.

وی تصریح کرد: ما دنبال برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات گذشته، همواره بالاتر از میانگین کشور بوده و امیدواریم با نقش مؤثری که رأی اولی‌ها و نوجوانان و جوانان این استان ایفا خواهند کرد، این روند همچنان پایدار و مستمر ادامه یابد.

ریواده گفت: باید با تبیین دقیق و انجام اقدامات کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در زمینه آب، بتوانیم نسبت به تأمین آب پایدار و مستمر اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: در زمینه بهره‌برداری پایدار از منابع آبی توجه به نکاتی همچون رژیم حقوقی توزیع آب، مسائل زیست‌محیطی، مسائل فنی و نوع منابع آب لازم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: آموزش و پرورش به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین شاخص‌های نظام اسلامی همواره مورد توجه بوده و هدف حملات و آماج دشمن قرار گرفته است.‌

ریواده بیان کرد: واقعیت این است که در حوزه آموزش و پرورش با جنگ ترکیبی دشمن مواجه هستیم و باید برنامه‌ای مدون و مؤثر برای حفاظت از معلمین، آموزش و پرورش و دانش‌آموزان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: اقدام‌گرایی مسؤولان به‌منظور رفع مشکلات از طریق اقدام مؤثر و مفید و انسجام و وحدت و هوشیاری مردم همواره مدنظر است که این دو وجه، باعث امیدآفرینی در کشور و حرکت به‌سوی پیشرفت و تحول در تمام مباحث و مسائل می‌شود.

پایان پیام/74001/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول