اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پلمب یک واحد پروتئینی متخلف در هشتگرد

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ از پلمب یک واحد پروتئینی متخلف به دلیل تخلفات بهداشتی خبر داد و گفت: طی بازدیدهای مستمر بازرسان دامپزشکی شهرستان از مراکز عرضه و توزیع مواد پروتئینی گوشت و مرغ در سطح شهرستان، تخلفات بهداشتی یک سوپر پروتئینی واقع در شهرک بعثت هشتگرد محرز شد.

پلمب یک واحد پروتئینی متخلف در هشتگرد

به گزارش خبرگزاری فارس در ساوجبلاغ، فردین حسین زاده، رییس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ، با اشاره به برخورد با متخلفان صنفی، گفت: بدلیل سوابق وتکرار تخلفات گذشته متصدی واحد فوق مبنی بر عدم رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی، واحد مزبور با اخذ حکم دادستانی و نصب بنر پلمب شد.

وی با بیان اینکه عرضه فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی با توجه به اهمیت و نقش آن در سلامت جامعه بعنوان خط قرمز دامپزشکی بوده، افزود: در این راستای بدون توجه به هرگونه فرافکنی و یا حواشی موضوع و یا هرگونه اغماض و مماشات با متخلفین بهداشتی، نسبت به اجرای قوانین اقدام می‌نماید.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ در پایان اظهار کرد: همشهریان گرامی محصولات و فرآورده‌های پروتئینی را از مراکز معتبر و مورد تأیید دامپزشکی و بهداشت خریداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را با اداره دامپزشکی شهرستان ساوجبلاغ در میان بگذارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول