اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

معدوم‌سازی 240 کیلوگرم مرغ و گوشت فاسد در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف و معدوم‌سازی 240 کیلوگرم مرغ و گوشت فاسد در همدان خبر داد.

معدوم‌سازی 240 کیلوگرم مرغ و گوشت فاسد در همدان

مرضیه یونسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با متخلفان، ۲۴۰ کیلوگرم انواع مرغ و گوشت فاسد توسط تیم گشت مشترک در یک روز کشف و معدوم‌سازی شد.

وی بیان کرد: براساس سیاست‌های تعزیرات حکومتی و گشت‌های مشترک با همکاری مراجع نظارتی، روز گذشته روسای شعب سیار این اداره با همکاری جهاد کشاورزی و دامپزشکی سردخانه هتل‌ها، رستوران‌ها، مرغ‌فروشی‌ها، قصابی‌ها و... را به صورت سرزده بازرسی کردند که مقادیری مواد فاسد کشف و معدوم‌سازی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با اشاره به اینکه ۱۰ کارتن مرغ منجمد عرضه خارج از شبکه نیز از سردخانه یک فروشگاه کشف و دستور توزیع آن صادر شد گفت: یک واحد مرغ‌فروشی نیز به دلیل گرانفروشی، به مدت سه روز نصب پرده شد.

وی ضمن قدردانی از دستگاه‌های همراه و اخطار جدی به واحدهای متخلف در خصوص برخورد قاطع تعزیرات حکومتی، عنوان کرد: قدردان عملکرد کسبه‌هایی هستیم که با رعایت قانون و حقوق مصرف‌کنندگان در حفظ آرامش بازار سهیم هستند.

یونسی در پایان پل ارتباطی مردم برای ارائه پیشنهادات و انتقادات را تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانه www124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

پایان پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول