اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

امام جمعه ارومیه:باید مکتب امام خمینی (ره) را برای نسل های بعد تبیین کنیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: بی اعتمادی به دشمن بارزترین ویژگی امام راحل بود و در دشمن شناسی توانمند، خیلی شفاف و صریح موضع خود را اعلام می‌کرد و لازم است این مکتب عظیم برای نسل جوان تبیین شود.

امام جمعه ارومیه:باید مکتب امام خمینی (ره) را برای نسل های بعد تبیین کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و واقعه ۱۵ خرداد وظیفه ماست تاریخ انقلاب و عظمت شخصیت معمار کبیر انقلاب را حفظ کرده  و نگذاریم فراموش شود.

سید قریشی ادامه داد: اگر چنین نکنیم دشمن دست به تحریف زده و با تحریف تاریخ، جای دوست و دشمن را تغییر خواهد داد.

وی با بیان اینکه شخصیت امام خمینی برای آیندگان باید ترسیم شود گفت: تبیین فلسفه انقلاب اسلامی برای آگاه‌سازی مردم در جامعه لازم و ضروری بوده  و نباید از مکتب امام خمینی غفلت کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت:با رحلت معمار کبیر انقلاب دشمنان چشم انتظار بودند انقلاب از بین برود ولی با انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب توسط مجلس خبرگان، آنها مایوس شدند.

وی گفت: امام خامنه‌ای یک نعمت بزرگ برای کشور است و خدا را از این بابت شاکر هستیم .

وی تکیه بر خدا داشتن، واهمه نداشتن  از غیر خدا ، ایمان  داشتن به راه  را از خصوصیات امام راحل برشمرد و افزود: ایشان تا آخر عمر در راه امیرالمومنین (ع) قدم برداشت و در سخت‌ترین شرایط ذره‌ای سست نشد و همانند کوه در برابر دشمن ایستاد.

سید قریشی تصریح کرد:امام خمینی ارتباط قوی با خدا داشته و در تمام امور به خداوند متعال تکیه میکرد و  رفتارهایشان براساس تعالیم قرآنی بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تاکید کرد: بی اعتمادی به دشمن بارزترین ویژگی امام راحل بود و در دشمن شناسی توانمند بود، و خیلی شفاف و صریح موضع خود را اعلام می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امام مصداق بارز بی اعتمادی به دشمنان بوده و در برخورد با دشمنان شفاف و صریح عمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی شخصیتی مقاوم داشته و همچون کوهی استوار عمل  می‌کردند گفت: اگر جهان خواران بخواهند دربرابر دین ما بایستند ما دربرابر دنیای آنان خواهیم ایستاد .

این مقام مسوول یادآور شد: ما مدیون امام خمینی هستیم امیدواریم ادامه دهنده مکتب امام بوده و منحرف نشویم که قطعا این مکتب ما را به پیروزی نهایی خواهد رساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول