اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

اختلاف امتیاز میان تیم‌های مرحله نهایی مسابقات مناظره ناچیز بود

رئیس شورای علمی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران گفت: هر دو گروه برتر در استدلال و مبنای حرف‌های خود، به خوبی پیش‌ رفتند و تفاوت‌های ناچیزی میان امتیازهای کسب‌شده توسط دو گروه وجود داشت.

اختلاف امتیاز میان تیم‌های مرحله نهایی مسابقات مناظره ناچیز بود

 به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، علی منتظری رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی در آئین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که امروز چهارشنبه ۱۰ خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ با رقابت میان دو تیم «شهید دیالمه» و «جهاد علمی» از دانشگاه‌های مازندران و اصفهان برگزار شد، گفت: به عنوان رئیس شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران و داور مرحله نهایی باید نکاتی را یادآوری کنم. برای نخستین بار در تاریخ برگزاری مسابقات، پیامی از جانب رئیس جمهور برای این مسابقات ارسال شد که بیانگر توجه و عنایت به مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است.

رئیس شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران خطاب به بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت گفت: ما در جهاددانشگاهی، سپاسگزار پیام رئیس‌جمهور هستیم و از شما می‌خواهیم پیام تشکر ما را به رئیس‌جمهور برسانید.

منتظری خطاب به شرکت‌کنندگان این دوره از مسابقات گفت: به شما علاقه‌مند هستیم و به عشق حضور شرکت‌کنندگان، این مسابقات را برگزار می‌کنیم. امکان دارد مشکلاتی در مسیر برگزاری مسابقات وجود داشته باشید، اما از شرکت‌کنندگان می‌خواهم که با سعه صدر و با اغماض، با مشکلات برخورد کنند. 

رئیس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاددانشگاهی درباره انتخاب قهرمان این دوره از مسابقات گفت: من و عبدالله گنجی، عضو هیأت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و عضو تیم داوری مرحله نهایی مسابقات، بر انتخاب قهرمان به صورت مشترک اتفاق نظر داشتیم. تفاوت‌های ناچیزی میان امتیازهای کسب شده توسط دو گروه وجود دارد. 

وی با بیان اینکه گزاره مناظره نهایی دارای مشکل است، توضیح داد: هر دو گروه در استدلال و مبنای حرف‌های خود به خوبی پیش‌رفتند. اعضای تیم‌ها مشکلی نداشتند، بلکه گزاره دارای مشکل بود. گزاره مسابقات از سوی شورای علمی مسابقات مشخص می‌شود. ما برای اینکه گناه خود را پاک کنیم، می‌خواستیم که قهرمان به صورت مشترک اعلام کنیم، اما این کار امکان‌پذیر نیست.

منتظری با بیان اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با مدیریت خانم شاه‌نظری برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما کارها را در عمل به دست زنان سپرده‌ایم. زنان فرهیخته‌ای در کشور هستند که برای اعتلای نظام، اعتلای علم و دانشگاه و رشد جوانان قدم برمی‌دارند. ایشان از آبان ماه سال گذشته درگیر برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران است و من از ایشان تشکر می‌کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول