اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

1000 مدرسه کانکسی در کشور به مدارس استاندارد تبدیل می‌شود

معاون عمرانی بنیاد برکت گفت: هدف‌گذاری شده است تا یک‌هزار مدرسه کانکسی در کشور به مدارس استاندارد تبدیل شود.

1000 مدرسه کانکسی در کشور به مدارس استاندارد تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری، محمد مهجوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی اداره‌کل امور عشایر چهارمحال و بختیاریاظهار کرد: هدف‌گذاری شده است تا یک‌هزار مدرسه کانکسی در کشور به مدارس استاندارد تبدیل شود.

معاون عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ادامه داد: اسفندماه سال گذشته حدود ۲ هزار مدرسه تازه تاسیس در کشور به بهره‌برداری رسید و ۷۰۰ مدرسه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در چهارمحال و بختیاری ۱۷۴ پروژه عمرانی در دستور کار قرار دارد که از این تعداد ۵۴ پروژه به مدارس استان اختصاص دارد.

مهجوری اضافه کرد: در خصوص تبدیل مدارس کانکسی این استان به مدارس استاندارد تا کنون ۱۹ مدرسه به بنیاد معرفی شده است که عملیات عمرانی ۱۴ مدرسه آغاز شده است و امیدواریم تا مهرماه تعدادی از آن‌ها تحویل داده شود.

وی عنوان کرد: به منظور احداث پُل در مناطق عشایرنشین  تا کنون ۴۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

معاون عمرانی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: پُل گزستان در منطقه عشایرنشین بازفت امکان دسترسی یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار عشایری را به مناطق دیگر از جمله یک‌هزار هکتار زمین کشاورزی فراهم می‌کند.

محسن نادری معاون توسعه و امور زیربنایی اداره‌کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه این بازدید گفت: یکی از نیازهای منطقه عشایری گزستان بخش بازفت ایجاد پُل است که سال گذشته از محل اعتبارات ملی و استانی عملیات ساخت آن آغاز شد و امیدواریم امسال با تخصیص اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری و همچنین مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) و بنیاد برکت عملیات اجرایی آن تسریع شود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول