اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

درمانگاه تامین اجتماعی مهران ۹۷ درصد پیشرفت دارد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی در مهران به عنوان یکی از مطالبه های به حق و مهم مردم این شهرستان دارای ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی است.

درمانگاه تامین اجتماعی مهران ۹۷ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، دکتر مهریار سلیمانی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام ظهر روز سه شنبه طی بازدید از درمانگاه در حال ساخت تامین اجتماعی شهرستان مهران گفت: این درمانگاه در راستای توسعه زیرساخت های بخش درمان شهرستان مهران با ۹۷ درصد پیشرفت در حال ساخت است.

وی افزود: تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری از این مرکز درمانی با توجه به موقعیت خاص مهران و حضور انبوه زائران اربعین ضروری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام یادآور شد: شهرستان مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات باید به طور ویژه مورد توجه مسئولان جهت خدمت رسانی مطلوب به زائرین ابا عبدالله (ع) قرار بگیرد.

 سلیمانی خاطرنشان کرد: مردم استان ایلام به عنوان خادمان اربعین افتخار نوکری زائران اهل بیت (ع) را دارند و مجموعه مدیریت درمان نیز همسو با مردم برای افتتاح و شروع خدمات رسانی این مرکز درمانی به زائران در تلاش است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول