اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارتقای خدمات در مدیریت درمان تامین اجتماعی

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از برنامه‌ریزی برای ارتقای خدمات در این مدیریت خبر داد و گفت: جذب نیروهای متخصص، نوسازی فضاهای فیزیکی، خرید تجهیزات و ... همه در راستای ارتقای خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعان به این مراکز درمانی انجام می‌شود.

ارتقای خدمات در مدیریت درمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی نیک سیرت ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به رتبه 29 مدیریت درمان این استان در 6 ماهه نخست سال گذشته بر اساس شاخص‌های سازمان از جمله ماندگاری بیمار در مرکز اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، در حال حاضر این رتبه به نرم کشوری رسیده، چرا که مسؤولان همه تلاش خود را برای ارتقای کیفیت و کمیت ارائه خدمات انجام داده‌اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از جذب 15 متخصص همکار در مراکز درمانی ملکی این سازمان در استان خبر داد و افزود: همین جا برای جذب متخصصان علاقه‌مند به همکاری اعلام آمادگی می‌کنم.

وی با تشریح اقدامات انجام شده برای ارتقای کیفیت و کمیت خدمات تامین اجتماعی در حوزه درمان طی مدت زمان حضور خود گفت: شاخص‌های ارزیابی از جمله کوتاه شدن زمان نوبت‌دهی برای ویزیت و دریافت دیگر خدمات بیانگر بهبود عملکرد در اغلب بخش‌ها است.

نیک‌سیرت از برنامه‌ریزی برای ارتقای کیفیت فضاهای درمانی و خدماتی در مراکز ملکی تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: در این راستا ضمن تلاش برای تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز، نوسازی فضاهای باقیمانده هم ادامه می‌یابد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به جذب هشت نیرو در آزمون محلی در این مدیریت اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای جذب 38 نفر هم از طریق آزمون سراسری انجام شده است.

وی در ادامه با اذعان به کاستی‌های موجود در برخورد با مراجعان به مراکز درمانی تامین اجتماعی گفت: هر چند در برخی موارد مراجعان هم در به وجود آمدن شرایط ناخوشایند دخیل هستند، ولی برای کاستن از این موارد اقداماتی انجام شده و خواهد شد که شامل جابه‌جایی نیرو تا ارائه آموزش‌های مورد نیاز برای فعالیت در بخش مورد نظر است.

نیک سیرت در پاسخ به سوالی در مورد تعطیلی داروخانه بیمارستان امام حسین (ع)، گفت: این تعطیلی طبق یک دستورالعمل کشوری است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه این سازمان همه داروهای مورد نیاز را در مراکز درمانی ملکی به بیماران عرضه می‌کند، افزود: اگر محدودیتی در این عرضه باشد مربوط به محدودیت‌های کشوری است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد درمانگاه دندی گفت: موضوع را از نزدیک پیگیری کرده و پرونده را مطالعه کرده است ولی با توجه به شرایط می‌گویم که ایجاد این درمان مصوبه لازم را ندارد چرا که ایجاد درمانگاه شرایط خاصی را دارد که این شرایط در دندی فراهم نیست و پیگیری‌ها هم منتج به نتیجه نشده است.

انتهای پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول