اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح ۲۱ پروژه ورزشی و ۱۰ اتاق بهداشت در استان سمنان

۲۱ پروژه ورزشی طرح شهید سلیمانی و ۱۰ اتاق بهداشت مدارس در استان سمنان افتتاح شد.

افتتاح ۲۱ پروژه ورزشی و ۱۰ اتاق بهداشت در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیین افتتاحیه همزمان ۲۱ پروژه طرح شهید سلیمانی و ۱۰ اتاق بهداشت مدارس در سراسر استان سمنان پیش از ظهر امروز با حضور ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و جعفری، مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در مجموعه ورزشی پوریای ولی سمنان برگزار شد.

روح‌الله حسنی، سرپرست معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان سمنان در این آیین گفت: سهم استان در طرح شهید سلیمانی ایجاد ۴۵ طرح ورزشی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان است و اکنون ۹۰ درصد اعتبارات جذب شده است و ۱۰ درصد در مرحله امضای قرارداد برای جذب اعتبار قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۴۰ طرح ورزشی در آموزش و پرورش استان سمنان در قالب طرح شهید سلیمانی به بهره‌برداری رسید، افزود: ۲ فضا از ۴۵ فضای ورزشی تابستان امسال افتتاح می‌شود و سه سالن سقف بلند نیز در مرحله بتن‌ریزی و فونداسیون است.

سرپرست معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش سمنان ادامه داد: طرح شهید سلیمانی نهضت طراحی، ایجاد، متناسب‌سازی و بهینه‌سازی ۲ هزار و ۱۰۰ فضای ورزشی آموزش و پرورش است که اسفند ۱۴۰۰ با همت دولت سیزدهم کلید خورد.

حسنی خاطرنشان کرد: ۲۳ زمین مصنوعی در ابعاد مختلف، سه سالن ورزشی سقف بلند و ۱۶ سالن ورزشی کوچک یا کلاس درس تربیت‌ بدنی مسقف، ۲ فضای ورزشی ساحلی و یک زمین فوتبال، جزو ۴۵ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در استان سمنان است.

وی ادامه داد: تعدادی از ۴۵ طرح ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی سال گذشته به بهره‌برداری رسید و ۲۱ طرح اکنون افتتاح شد.

سرپرست معاونت تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش و پرورش سمنان خاطرنشان کرد: ۱۰ اتاق بهداشت در شهرهای مختلف نیز امسال همراه با افتتاح طرح‌های ورزشی در آموزش و پرورش استان سمنان به بهره‌برداری رسید.

به گفته حسنی، طرح شهید سلیمانی ادامه‌دار است و در مرحله استمرار ایجاد پنج فضای ورزشی دیگر برنامه‌ریزی شد و امکان افزایش تعداد طرح‌ها در مرحله دوم وجود دارد.

وی گفت: طرح شهید سلیمانی با رویکرد مشارکتی در راستای اجرای سند تحول بنیادین و سند تحول دولت مردمی اجرا می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول