اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

مطالبات آموزش و پرورش سال‌ها بی‌پاسخ مانده بود/ دولت سیزدهم تکریم مقام معلم را اولویت می‌داند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پاسخ دادن به مطالبات حوزه آموزش و پرورش که سال‌های متمادی بی‌پاسخ مانده بود، در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفت و به انجام رسید.

مطالبات آموزش و پرورش سال‌ها بی‌پاسخ مانده بود/ دولت سیزدهم تکریم مقام معلم را اولویت می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین و اولویت‌دارترین مسأله کشور بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید مقام معظم رهبری، علم و پژوهش و کانون اصلی آن، معلمان هستند.

وی افزود: پاسخ دادن به مطالبات حوزه آموزش و پرورش که سال‌های متمادی بی‌پاسخ مانده بود، در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گرفت و به بهترین شکل ممکن به انجام رسید.

ریواده خاطرنشان کرد: کانون، سلول اصلی و پایه‌های تحقق و تبلور همدلی، وحدت و انسجام در سطح جامعه در مدارس شکل می‌گیرد.

وی عنوان کرد: تکریم علم و شناخت جایگاه علم و همچنین عمل به اسناد بالادستی در این حوزه نیازمند طراحی و عملیاتی کردن برنامه‌های ویژه در شورای آموزش و پرورش است که به خوبی در حال انجام بوده و اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: برنامه‌ریزی جامع در حوزه تکریم مقام معلم در طول هفته گرامیداشت مقام معلم سال جاری در استان به ویژه در سطح روستاها تدوین و عملیاتی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در شورای آموزش و پرورش استان، بر فضاسازی محیطی در سطح شهرها و روستاهای استان در راستای تکریم مقام معلم در هفته گرامیداشت این امر تأکید کرد.

ریواده با بیان اینکه مردمی کردن امور در تمامی سطوح از جمله تجلیل و تکریم مقام معلم در دولت سیزدهم مورد توجه است، گفت: برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم به صورت مطلوب در سطح استان از جمله شهرستان‌ها، مناطق و روستاها اجرایی و نشست خبری در این حوزه برگزار شود و مسائل و مباحث حوزه معلمان در راستای جهاد تبیین، مطرح، بررسی و پیگیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تشکیل کارگروه عملیاتی کردن شعار سال ذیل شورای آموزش و پرورش، با استفاده از ظرفیت موجود در سطح استان در حوزه دانش‌آموزی، آموزش‌های مهارتی و کاردانش، در دستور کار قرار گیرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول